یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

میگما

میگما،شما که مطالب وبلاگ رو میخونید،درباره من چی به ذهنتون میاد؟برام تو کامنتا بنویسید،تا بعد یه چی بگم،پشماتون بریزه.

نظرات 16 + ارسال نظر
بهار شیراز سه‌شنبه 16 اسفند 1401 ساعت 16:54

یه خانم زیبا و باربی. مهربان. خیلی با حوصله و صبور . میگما نکنه شیرازی هستی..

بوس به لپاتون

قربون شما،من شیرازی نیستم،ولی شیرازی ها رو خیلی دوس دارم ،کاش باربی بودم

افسانه شنبه 13 اسفند 1401 ساعت 15:08

سلام سهیلا جان. میگما ما هنوز منتظریم یه چی بگی پشمامون بریزه

سلام،چشم.

منیژه پنج‌شنبه 11 اسفند 1401 ساعت 19:29

یه دوست مهربون و خوشگل. قد بلند و خوش ناز و ادا. هنرمند و خوش ذوق. تودار و ساده. از همه مهمتر یه قلب بزرگ و پر از عشق.

سلام،وای،من چسبیدم به سقف،نه بابا دیگه

سمیرا دوشنبه 8 اسفند 1401 ساعت 22:26

مهربون و دوسداشتنی، باحال و بامزه

ممنون،

لیلا دوشنبه 8 اسفند 1401 ساعت 14:28

خانمی که از جونتر از سنش بنظر میاد از نوشته هاش

ممنون،درسته،سن چیه،والا.

منجوق دوشنبه 8 اسفند 1401 ساعت 11:41 http://manjoogh.blogfa.com

یه فرشته روی زمین که بافتنی بلده

قربون شما،فرشته که شما هستی،انقدر مهربان و دلسوز.

نگین یکشنبه 7 اسفند 1401 ساعت 21:25 http://www.parisima.blogfa.com

اگه بخوام از لحاظ ظاهر بگم، قد بلند، نه چاق نه لاغر، پوست روشن، چشم و ابروی مشکی. معمولا هم لبخند رو لبت هست.

اگه بخوام به لحاظ خصوصیات اخلاقی بگم، مهربون و مردم دار، عاشق کارهای دستی، یه ذره مغرور، (البته نه به معنای بَدش ها)، کمی تا قسمتی درونگرا و عاشق طبیعت و حیوانات. و مدتیه تصمیم گرفتی زندگی رو سخت نگیری (این از کجا به ذهنم اومد؟ والا اگه بدونم!!!)

فقط دارم از شدت کنجکاوی میمیرم که قراره چی بگی!!

خیلی خوب و دقیق گفتی،دیگه رها کردم.

مگی شنبه 6 اسفند 1401 ساعت 19:17

یه مامان و همسر مهربون
که بلده ببافه و از سنش جووو‌تره و هیجان‌انگیزه

شلام،چه تعریف زیبایی .مخصوصا اون جوانتر

مینا پنج‌شنبه 4 اسفند 1401 ساعت 23:35

اولین بار که به وبلاگ خونی روی اوردم تصادفا با وبلاگ شما اشنا شدم . از طریق شما با روژین نازنین و بقیه .... ولی هنوزم شما گل سر سبد وبلاگی ها هستید . همه نوشته های شما جذابند، خودتان بیشتر . از گربه های خونه مادرتان که اقای مستاجر بهشون غذا میداد تا الان که پیگیرسلامتی تان هستم . سایه تون مستدام درخشان خانم

ممنون دوست عزیزم.

ترنج پنج‌شنبه 4 اسفند 1401 ساعت 23:19 http://khoor-shid.blogsky.com

برای من شما یک خانم لاغر و قدبلند و خیلی شوخ طبع هستید. از اونهایی که مثبت هستند و هرچند در سختی ممکنه باشند روی نکات مثبت و طنز تمرکز میکنند و دل بقیه رو شاد میکنند.

ممنون ترنج عزیز.

مامان فرشته های شیطون پنج‌شنبه 4 اسفند 1401 ساعت 14:38

یه خانوم عشق کتاب و مینیمال البته همیشه فکر میکردم تپل هستی و بعدها فهمیدم باربی وبلاگ هستی چلچراغ بلاگفا و مامان بلاگ چون از بلاگ شما بقیه رو میخونم یه جورایی رفرنس حساب میشی قلمت مانا ومداوم بانو جان خیلی از شما ها نکات مفید یادگرفتم

چه با مزه، قبلا باربی بودم،الان تپل شدم متاسفانه،بعد از درمان تپل شدم.

شادی چهارشنبه 3 اسفند 1401 ساعت 08:33 http://setarehshadi.blogsky.com/

یادم رفت به ویژگی‌هات " یه خورشید درخشان" رو هم اضافه کنم

شادی چهارشنبه 3 اسفند 1401 ساعت 08:24 http://setarehshadi.blogsky.com/

خانمی صبور، مهربان ، فهمیده، فرهیخته، کدبانو و یک دوست خوب و با معرفت

ممنون شادی جان،خجالت کشیدم.

ترانه سه‌شنبه 2 اسفند 1401 ساعت 23:19

یک سهیلای مهربون، قدبلند، که نشسته روی کاناپه بافتنی می بافه و‌همزمان با دوستش تلفنی حرف می زنه. یک سهیلای مهربون که فکر گربه های گرسنه همیشه هست

ای جان،ممنون از حس خوبت .

افسانه سه‌شنبه 2 اسفند 1401 ساعت 20:03

یه خانم هنرمند، مهربان، صرفه جو، کتابخوان و باسواد و .....

وای،چه تعریف های خوبی .

فریبا سه‌شنبه 2 اسفند 1401 ساعت 17:07

سلام
من فقط می دونن مهربونی

ممنون،چه زیبا،خدا کنه.فقط مهربانی میمونه تو دنیای فانی .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد