یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

عینک نو

اومدم خبر بدم،یه عینک دو دید گرفتم،لوکس،شیک،فقط یه مشکل دارم،نه دور رو خوب میبینم نه نزدیک،تو خیابان هم که راه میرم،دستم رو به نرده و در و دیوار میگیرم سقوط نکنم.

نظرات 5 + ارسال نظر
یاسی چهارشنبه 30 فروردین 1402 ساعت 02:02

وای وای...انقدر سخته!!!! منم مدتیه عینکی شدم ولی اصلا حالش رو ندارم برم پیش چشم پزشک!! همینجوری خودم فعلا از شماره 1 شروع کردم...فعلا خوبه ولی احومالا بزودی باید برم برام تعیین نمره کنن...

حتما برو یاسی جان،اگر عینک مناسب نزنی،چشمت هی ضعیف تر میشه،انگار کفشای تنگ و گشاد بپوشی.سخته ولی چاره ای نیست،بازم خدا رو شکر علم مشکل رو حل کرده.

عمه اقدس الملوک دوشنبه 15 اسفند 1401 ساعت 17:46 https://amehkhanoom.blogsky.com

تا تطابق پیدا کنید، لاکچری جدید خریدین بسلامتی

نمیدونم چرا عادت نمیکنم به این لاکچری بازی

پروانه یکشنبه 14 اسفند 1401 ساعت 13:29 https://parvanehenadi.blogsky.com/


خوب عوضش شیکه دیگه

واقعا،شیک هست دیگه،حالا تو کوچه مثل کبوترا مجبوری یه وری مردم رو نگاه کنی عیب نداره ،بکش و خوشگلم کن

شادی شنبه 13 اسفند 1401 ساعت 12:07 http://setarehshadi.blogsky.com/

مبارکه عادت می‌کنی کم کم
راستی قرار بود یه چیزی بگی پرهامون بریزه

سلام،عادت کلمه عجیبی هست،امروز رفتم بیرون،یواشکی عینک قبلی رو زدم.گفتم قربون دردهای کهنه .

فریبا جمعه 12 اسفند 1401 ساعت 18:13

سلام
خیلی مبارکه
دو دید یعنی چی؟ از اینها که وسطش خط داره بالا دور رو می بینی پایین نزدیک؟

بله،همین هاست،البته مال من به جای خط،یه دایره داره پایینش،ولی سخته،تطابق پیدا نمیکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد