یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

پادکست

بعد از عید میخواستم براتون بگم با یه دنیای جدید آشنا شدم،دنیای پادکست ها، میذارم برای خودم،و بافتنی میبافم ،آشپزی میکنم،خلاصه که بهتون نگم چه دنیایی هست.

من از اپلیکیشن cast box استفاده میکنم،دانلود میکنید،از هر جا،بعد میتونید پادکست های محبوبتون رو هم دانلود کنید،یا بصورت آنلاین گوش بدید . کتاب صوتی هم داره .محبوبترین پادکست ها برای من ،channel B, و BPlusهست.جنایی داره،ادبی داره،آتش بدون دود محبوبم هم بود .خلاصه بگردید توش،حتما خیلی مطالب مفید پیدا میکنید.

مراقب خودتون باشید،جسمی و روحی .بوس به همه تون.

نظرات 7 + ارسال نظر
تارا (زنی در دو سوی مرز) جمعه 1 اردیبهشت 1402 ساعت 17:05

منم مدتیه رو آوردم بهش و ساعاتی از روز رو اختصاص میدم بهش.

ممنون بابت معرفی اپ

سلام تارا جان،چقدر خوب.

عمه اقدس الملوک یکشنبه 27 فروردین 1402 ساعت 23:19 https://amehkhanoom.blogsky.com

من تنرکز ندارم، واقعا نمیتونم. حتی وقتی تلفنی صحبت میکنم برای اینکه حواسم با مخاطبم بمونه مجبورم همزمان بازی کنم، وگزنه یک کلامش را هم نمیفهمماما خوشحالم که شما دوست دارید و ازش استفاده میکنید.

ممنون.

فهیمه یکشنبه 27 فروردین 1402 ساعت 15:00

سلام بانو جان
چند روزه یک تک وبلاگتونو بین کارام خوندم از اول تا الان
از ته قلب براتون بهترینا رو از خدا می خوام و از آشنا شدن باهاتون خیلی شادمانم
از لحاظ سنی بین پسراتون هستم
برای شما و پسرهای گلتون و همسر محترمتون طلب خیر و برکت و رحمت دارم از خدا
از مطالب و نظراتتون خیلی استفاده کردم و دارم به حرفاتون فک می کنم
خواستم تشکر کنم

ممنون دوست عزیزم،خوشحالم که قابل دونستید.

صفا پنج‌شنبه 24 فروردین 1402 ساعت 17:10 http://Mano-tanhae-va-omid.blogsky.com

چه جالب موفق باشی اینها باعث خونه نشینی بیشتر آدم نمیشه ؟

پادکست ها رو میگی صفا جان،من هر وقت پیاده روی میرفتم و تنها بودم،حوصله ام خیلی سر میرفت،پادکست گوش میدادم .

نگین سه‌شنبه 22 فروردین 1402 ساعت 22:07 http://www.parisima.blogfa.com

بله منم مدتیه آشنا شدم با پادکست، دنیای قشنگیه
دیگه یادم رفته معاشرت های گروهی و دسته جمعی چطوری بود!
بسکه با خلوت و آرامش خودم حال میکنم ...

میبینی،وقتی دنیای درون غنی میشه،دنیای بیرون کمرنگ میشه .

تیلوتیلو سه‌شنبه 22 فروردین 1402 ساعت 09:58 https://meslehichkass.blogsky.com/

سلام عزیزم
من یکی دوسال پیش در مورد پاکست ها گفتم
و دقیقا چنل بی و بی پلاس....
علی بندری با اون صدای گیرا...
دقیقا آدم از دنیای اطرافش جدا میشه ...
الان که زیادی توی مغزم ترافیک هست نمیتونم گوش بدم ...

بله،اون زمان من سعی کردم دانلود کنم و گوش بدم،ولی نشد،نمیدونم ایندفعه چطور موفق شدم،ممنون از معرفی .

فاضله سه‌شنبه 22 فروردین 1402 ساعت 08:53 http://golneveshteshgh.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد