یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

پیشی

جونم براتون بگه،پیشی اصلا به گوله کاموا علاقه نداره،در حد همون نیم ساعت اول،بازی میکنه،بعد هم دیگه هیچی .

اما،هر وقت حوصله نداره و دلش بازی میخواد،میشینه یه گوشه،میو های خاص میکنه،دقیقا مثل بچه ها ،که هر گریه شون یه مدلی هست،میو پیشی هم یه مدلی هست.

اینجور وقت ها،یه تکه کاموا بلند دستم میگیرم،راه میافتم تو اتاق،هی میرم و میام،پیشی هم دنبال این کاموا میدوه،میگیره،ول میکنه،خلاصه،سر حال میاد،البته گرفتن سوسک هم خیلی دوست داره.

دوستان پسر دار،یه کانال زدم تو تلگرام.میام بهتون آدرس میدم.

بوس بهتون.

نظرات 5 + ارسال نظر
مامان فرشته ها شنبه 23 اردیبهشت 1402 ساعت 20:59

از وقتی پیشی دار شدید ما رو یادتون رفته حداقل بیاید از روزمره پیشی بنویسید ما عاشق پیشی می باشیم دلمون واسه ات تنگ شده سهیلاخانوم

سلام گلم،نه مگه میشه،دوستان وبلاگی،خیلی عزیز هستن.

عمه اقدس الملوک یکشنبه 17 اردیبهشت 1402 ساعت 21:24 https://amehkhanoom.blogsky.com

ما که شکرخدا کلا هیچی نداریمبانو ما که مجردیم تو کانال جا نداریم؟

تشریف بیارید قدمتون روی چشم.

تارا شنبه 16 اردیبهشت 1402 ساعت 09:22

عاشق پیشیت شدم

تو خونه ما چند بار بحث حیوون خونگی پیش اومده.
بیت آوردند یا گربه مرددم.

جدا از اون باید مثل یک بچه بهشون برسم و این ممکنه کمی کارهام رو بیشتر کنه.

لطفا هر زمان کانال رو افتتاح کردی خبر بده
ممنونم

شما فعلا در حال تغییر و تحول هستی،اول جاگیر بشو،بعد یه گربه بیار،خیلی خوبه .زحمتش از سگ کمتره

صفا شنبه 16 اردیبهشت 1402 ساعت 00:46 http://Mano-tanhae-va-omid.blogsky.com

پیشنهاد میکنم یک پر کبوتری کلاغی چیزی پیدا کن به سر کاموا ببند اینقدر خوب با این بازی میکنن.

امتحان کردم،پیشی ما یه جورایی،مثل اشراف زاده هاست .به هیچ چیزی زیاد توجه نمیکنه،وسط بدو بدو،یه دفعه میشینه کج نگاه میکنه،انگار میگه،حالا که چی،خرس گنده

نگین چهارشنبه 13 اردیبهشت 1402 ساعت 20:55 http://www.parisima.blogfa.com

آقا قبول نیست قبول نیست!

من که گفتم کاموا، دیگه نوع کاموا گوله یا غیر گوله فرق نداره!
بهرحال کاموا کامواست
حالا جایزه مو نمیخوای بدی اشکال نداره سهیلا خانوم ولی من درست گفتم

(ولی اینقدر دلم میخواد یه هاپو یا پیشی بیارم، کاش همسر جان رضایت میداد)

سهیلا جان، من تلگرام و اینستا و کلا هیچ شبکه مجازی جز وبلاگم نیستم. محروم میشم از بحث مادران پسر دار !! جای منم خالی کنید

سلام،ای وای،چه بد شد نگین جان.واقعا داشتن یه پت تو خونه شادی آوره .کاش قبول میکردن بیارید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد