یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

میانجی

نمیدونم چرا من بیچاره شانس میانجی شدن ندارم.هر وقت میخوام دو نفرو با هم آشتی بدم،با هم آشتی میکنن،ولی کاسه کوزه ها ،سر من میشکنه.

هر وقت بین پسر و پدر میانجی میشم،همین بساطه،آخرش پسر میگه،تو داری اینجوری میگی،پدر نمیگه.

پدر همه غر غر هاش رو برای من میزنه،به پسر که میرسه،ملیح و مهربان میشه.

شیطونه میگه ولشون کنم به حال خودشون.

نظرات 6 + ارسال نظر
نگین شیراز جمعه 29 اردیبهشت 1402 ساعت 22:39 http://www.parisima.blogfa.com

وضعیت همه ما مادرها همینه
ولی به نظرم هرچقدر هم دیر، بازم وقتی متوجه شدیم باید تغییر رویه بدیم.
ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه ست

درسته نگین جان،مادرها اینجورین.

منجوق پنج‌شنبه 28 اردیبهشت 1402 ساعت 16:43 http://manjoogh.blogfa.com

دقیقا باید ولشون کنی به حال خودشون. یادمه وقتی تهران درس میخوندم یکبار بابا مامانم یک دعوای سخت کردن و من از تهران رفتم خونه و آشتیشون دادم. بعدا هر دوشون گفتن اصلا تقصیر تو بود که ما دوتا دعوا کردیم. تازه برادرم هم باهاشون موافق بود. این در حالی بود که وقتی من تهران بودم اون دوتا دعوا کرده بودن.

آره منجوق جان، دقیقا کاسه کوزه ها سر میانجی میشکنه.

باران پاییزی دوشنبه 25 اردیبهشت 1402 ساعت 09:52

ولش شون به حال خودشون سهیلا خانوم
والا که من چند سال دیر فهمیدم نباید میانجی خیر شد.
الان احساس میکنم آدم خوشحال تری هستم

دیر فهمیدم،دیر

فریبا یکشنبه 24 اردیبهشت 1402 ساعت 15:56

شیطونه نیست.عقل سلیم می گه بذار خودشون با هم کنار بیان.
اصلا به ما چه

راست میگی،شیطونه اون ور مادرونه رو گول میزنه،این یکی عقل سلیمه

مامان فرشته ها یکشنبه 24 اردیبهشت 1402 ساعت 11:41

اره درکت میکنم ما هم از این موارد بی نصیب نیستیم همه کارهای بچه ها رو انجام میدم تهش باباشون رو بیشتر دوست دارن

برای این که میدونن ،مادر همیشه میبخشه،همیشه در کنارشون هست.

عمه اقدس الملوک یکشنبه 24 اردیبهشت 1402 ساعت 09:22 https://amehkhanoom.blogsky.com

باید ولشون کنید به حال خودشون

دیر فهمیدم عمه جان.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد