یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

کنار تو درگیر آرامشم

یه استعداد جدید در خودم کشف کردم.استعداد نان پزی،

حالا نمیدونم استعداد هست یا نه،ولی خیلی برام لذت بخش هست .اون خمیر مایه ،آرد ،پف کردنش،بعد ورز دادن خمیر،همش مثل معجزه میمونه ،و در آخر نتیجه کار، فوق العاده است . من گفتم چرا دوران کرونا همه نان میپختن،طبق معمول بازم دیر گرفتم.

از امروز شما با یک سهیلای جدید،رو به رو هستید .

نظرات 7 + ارسال نظر
سمیرا دوشنبه 13 شهریور 1402 ساعت 11:03

شما ماشاالله کدبانو هستید

خیلی،باید پای درد و دل همسرجان بشینید

مریم جمعه 3 شهریور 1402 ساعت 21:37

سلام. میشه بگین رسپی خوب از کجا برمیدارین؟

بیشتر از اینستا و یوتیوب.جای دیگه به ذهنم نمیرسه.

غزل سپید پنج‌شنبه 2 شهریور 1402 ساعت 01:20

سلام سهیلا جان عزیز...
اسم وبلاگ من توصیف نان پزی شماست. حس خوب گرفتم...منم عاشق بوی نونم

آخی،راست میگی غزل جان.قربون شما.

ماهی دوشنبه 30 مرداد 1402 ساعت 00:43 https://redfishi.blogsky.com/

من هم عاشق نون پختنم .:
ماست و پنیر و کره هم کنارش خودت درست کنی و همه چی اوریجینال میل کنی

به به،دیگه میشم شبیه کوکب خانم،همسر راضی نمیشه پنیرم درست کنم،البته ماست میزنم.ولی فکر کنم،به پنیر زدنم اعتماد نداره

منیژه یکشنبه 29 مرداد 1402 ساعت 23:02

وای من عاشق نون هستم اصلا عجیب. هر شهری برم دنبال نون اون منطقه هستم و البته پنیر. منو به عنوان اولین مشتری خود بپذیرید

قربون شما،چشم ،شما تشریف بیارید،حتما.

منجوق یکشنبه 29 مرداد 1402 ساعت 09:33 http://manjoogh.blogfa.com

من عاشق نون هستم از هر نوعی. آدرس نونواییتو لطفا بهم بده.

چشم،شما تشریف بیارید،نون هم میپزم براتون.

فریبا شنبه 28 مرداد 1402 ساعت 11:12

سلام سهیلا عزیز
یه لم پخت نان بگم. نذار خمیر سرد بشه.در این راستا اول آب داغ رو بریز رو آرد بعد از مخلوط شدن حرارت که اندازه حدود چهل شد خمیرمایه رو بزن با چیزهای دیگه.تخم مرغ هم نان رو پوک می کنه.شکر هم در حد یه قاشق باعث بهتر شدن خمیر می شه

سلام،به به ،کپی میکنم که یادم بمونه،ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد