یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

گربه ۲


یه عروسک  دوستم برای گربه سیاه ما آورد،یه نگاه بدی کرد،رفت،اصلا محل نداد بهش.حالا ببین مخمل،بغلش میکنه و میخوابه.

دو تا گربه دیگه هم بود،این مظلومه،هیچی نمیگه،بردمش تو اتاق،جدا بهش دادم.اونا نخورن سهمش رو.

بعد جمعه دیدم سرفه میکنه،انگار آسم هم داره طفلکی.همش میگم،آخه تو،توی خیابان،چیکار میکردی.تو گربه خونگی هستی.

آخه گربه،انقدر لطیف،انقدر با احساس میشه.

تازه dsh,نژاد نداره

الان هم پسرم خوشبخت هست که مخمل داره،هم مخمل خوشبخته .گاهی وقتا،خوشبختی همینقدر ساده است.
پسرم میگه،انقدر که مخمل به من اعتماد داره،خودم به خودم ندارم.

نظرات 4 + ارسال نظر
monparnass چهارشنبه 27 دی 1402 ساعت 15:12 http://monparnass.blogsky.com

میشه لطفا
بگی چطور میشه اون تقویم سمت راست در صفحه اول وبلاگت رو فعال کرد ؟
من هر چی توی تنظیمات وبلاگم گشتم چیزی پیدا نکردم
چیز جالبیه
ازش خوشم اومده



پ.ن :
اون بایگانی جمع و جور و کوچک هم برام جالبه
چطور این کار رو کردی؟

سلام،من‌نمیبینم اینا رو که میگید،والا بی تقصیرم

منجوق چهارشنبه 6 دی 1402 ساعت 09:15

ای فدای مخمل
سهیلا جان احتمالا بیماری تنفسی داره یک سر ببرش دکتر با انتی بیوتیک خوب میشن
اخ من این اعتماد رو میدونم چیه. وقتی مری تو خونه من بچه کرد و من بچه هاشو میگرفتم دستم و مری اجازه میداد لذتی داشت که نگو.

بله،باید ببرمش،اون یکی گربه هم یه علایمی نشون میده،ممکنه،واگیر باشه؟

پروانه دوشنبه 4 دی 1402 ساعت 19:59

آخ چ قشنگ
دلم رفت برای این رابطه ی خوشگل شون

ممنون،کلی رابطه گوگولی داریم خلاصه

مهری دوشنبه 4 دی 1402 ساعت 14:56

سلام خوش به حال این گریه که یک چنین صاحب مهربونی پیدا کرد
خواهرم مسافرت در پیش داره کاش میدونستم شما گربه میخواستین

پیشنهادی براش دارین که صاحب امن پیدا کنه ؟

سلام،نه متاسفانه،ولی پیج هایی در اینستا هست که آگهی رایگان واگذاری میذارن.
پیج اینستام
Soheildeco

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد